moto box lokacija VIKTORA VIDE 11, 21000 SPLIT
moto box radni sati PON-PET: 9:00 - 17:00  SUB: 9:00 - 13:00

Povrat i reklamacije

Ukoliko kupac ustanovi da je dostavljena roba neodgovarajuća od naručene robe dužan je u roku 48 sati od primitka o tome pismeno obavijestiti Motobox d.o.o. putem e-pošte na info@motogume.hr. Ukoliko se utvrdi da je uistinu isporučena neodgovarajuća ili oštećena roba, Motobox d.o.o. će u dogovoru s kupcem u najkraćem mogućem roku, o svom trošku izvršiti zamjenu naručene robe ili povrat novca. U prilogu mora biti kopija računa. Neodgovarajući proizvodi, koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Za povrat robe koja nepravilno funkcionira zbog greške proizvođača važi pravilnik o Jamstvenom roku proizvoda.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Kupac ima pravo u roku od 14 radnih dana raskinuti svaki kupoprodajni ugovor sklopljen sredstvima elektroničke komunikacije na Motobox d.o.o. web stranicama na način predviđen ovim uvjetima, ne navodeći za to razlog, uz pokriće troškova dostave te povrata. Za proizvode sa našeg lagera trošak je 8,00 Eur, dok za proizvode koji su isporučeni po narudžbi sa EU lagera isti iznosi 20,00 Eur.
  • Kod proizvoda koji imaju oštećenja nastala u transportu, Kupac ima pravo na zamjenu proizvoda ispravnim. Trošak zamjene pokriva Prodavatelj.
  • Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, s instrukcijama za povrat robe, uz pokriće troškova.

Kod proizvoda koji imaju oštećenja nastala u transportu, Kupac ima pravo na zamjenu proizvoda ispravnim.

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe.

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda ili isporuke zamjenskih proizvoda koji su oštećeni u transportu, kupcu će se ponuditi sličan proizvod po cijeni i karakteristikama. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu, izvršiti će se povrat sredstava u roku 15 (petnaest) dana isključivo na račun sa kojeg je izvršena uplata.

  • Kupac nema pravo na povrat robe koja je nabavljena i isporučena na zahtjev kupca a ne nalazi se u standardnoj ponudi MotoBox-a.

Standardni informacijski obrazac za reklamaciju proizvoda u jamstvenom roku možete ispuniti ovdje.


BACK TO TOP