Ukoliko kupac ustanovi da je dostavljena roba neodgovarajuća od naručene robe dužan je u roku 48 sati od primitka o tome pismeno obavijestiti Motobox d.o.o. putem e-pošte na info@motogume.hr. Ukoliko se utvrdi da je uistinu isporučena neodgovarajuća ili oštećena roba, Motobox d.o.o. će u dogovoru s kupcem u najkraćem mogućem roku, o svom trošku izvršiti zamjenu naručene robe ili povrat novca. U prilogu mora biti kopija računa. Neodgovarajući proizvodi, koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Za povrat robe koja nepravilno funkcionira zbog greške proizvođača važi pravilnik o Jamstvenom roku proizvoda.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
Kod proizvoda koji imaju oštećenja nastala u transportu, Kupac ima pravo na zamjenu proizvoda ispravnim.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe.
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda ili isporuke zamjenskih proizvoda koji su oštećeni u transportu, kupcu će se ponuditi sličan proizvod po cijeni i karakteristikama. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu, izvršiti će se povrat sredstava u roku 15 (petnaest) dana isključivo na račun sa kojeg je izvršena uplata.
Standardni informacijski obrazac za reklamaciju proizvoda u jamstvenom roku možete ispuniti ovdje.