moto box lokacija VIKTORA VIDE 11, 21000 SPLIT
moto box radni sati PON-PET: 9:00 - 17:00  SUB: 9:00 - 13:00

Često postavljena pitanja

Da li dostavljate vikendom?

Ne, vikendom nema dostave. Dostava se vrši radnim danima. Ujedno to znači da za proizvode naručene u petak, rok isporuke teče od idućeg radnog dana a to je ponedjeljak. Ista pravila vrijede i za praznike.

Da li je ista cijena za sve načine plaćanja?

Ne, cijene navedene u web shopu su različite. MPC cijena vrijedi za plaćanje karticama, dok kod plaćanja gotovinom, što podrazumijeva opću uplatnicu na banci ili pošti, Internet bankarstvo te virman, odobravamo 5% popusta.

Da li je u cijenu uračunata ugradnja?

Ne, navedene cijene su bez ugradnje i balansiranja i odnose se na sami proizvod.

Da li je DOT guma novi?

Pitanje DOT-a je vrlo širok pojam i subjektivan, te svaki kupac ima svoje mišljenje što je to nova guma. Naš je stav vrlo jednostavan a to je da svatko ima pravo birati za svoj novac što želi, samo je pitanje da li je moguće u svakom trenutku njegove želje ispuniti.


Na dnu stranice imate Pravila i Uvjete pod kojim tvrtka Motobox d.o.o. posluje te tu možete pronaći informacije o tome na koji način i sa kojim DOT-om isporučujemo gume. Ukoliko imate posebne želje po pitanju DOT-a, molimo da iste napomenete prilikom narudžbe u polje Napomena.

Mogu li narudžbu obaviti telefonski ili putem e-maila?

U pravilu da, ali poželjno je da se sve narudžbe rade putem web shopa, da bi se izbjegli potencijalni nesporazumi u vidu pogrešne adrese za slanje, dimenzija itd...

Što ako nisam siguran koje gume odabrati?

Nikakav problem! Na našoj stranici imate Blog u kojem možete pronaći puno korisnih informacija o tome kako i na koji način odabrati pravu gumu. Ukoliko Vam to ne pomogne možete nam se obratiti putem telefona ili maila, te će vam naše stručno osoblje rado dati pravi savjet i preporuku.


Jedna napomena. U sezoni nam je ogromna gužva te nas je u pravilu vrlo teško dobiti na telefon. Isto tako, kada su savjeti u pitanju, razgovor traje nešto duže. Iz navedenih razloga poželjno je da nas kontaktirate putem maila, napišite da trebate savjet, kontakt broj i okvirno vrijeme (jutro, poslijepodne, predvečer) kada vam je najlakše razgovarati. Čim prije, netko od naših djelatnika će Vas kontaktirati te dati potrebne informacije.

Da li dostavljate na otoke?

Da, robu šaljemo dostavnom službom GLS koja dostavlja pakete na većinu otoka, uz napomenu da za pojedine otoke dostava traje dodatnih nekoliko dana, ovisno o kojem se otoku radi.

Koliki je rok isporuke za proizvode kojih nema na lageru?

Za takve proizvode koristite link kraj samog proizvoda (Pošalji upit), a mi ćemo se potruditi da vam provjerimo rok isporuke u što kraćem roku. Napomena: Zbog različitih izvora dobave proizvoda te mijenjanja cijena, moguće je da za takve proizvode cijena bude različita od one koja je trenutno istaknuta na stranici.




BACK TO TOP